آتوری:نتیجه دیدار بحرین برایم بسیار عجیب بود
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا، 'پائولو آتوری' در جمع خبرنگاران خاطرنشان كرد:در ابتدا از مهمان نوازی ایرانی تشكر می كنم و صعود تیم های ایران و قطر به مرحله بعدی را تبریك می گویم.

وی ادامه داد: بازی بسیار خوب و محكمی را از نفرات دو تیم شاهد بودیم و از صعود به مرحله بعدی خوشحال هستم و در این راستا از بازیكنان تیم ملی قطر تشكر می كنم.

آتوری در پاسخ به سوال یك خبرنگار ایرانی مبنی بر اینكه به نظر می رسید ملی پوشان ایران در این دیدار انگیزه لازم را نداشتند، گفت: از این سوال تعجب می كنم و دلیل مطرح كردن آن را نمی دانم، ولی تمامی حاضرین در ورزشگاه شاهد تلاش بازیكنان ایران بودند.

وی در خصوص نمایش مناسب اشكان دژاگه در این دیدار گفت: ایران تیمی قدرتمند با بازیكنان تاثیر گذار است و ما همواره به جای فكر كردن به یك بازیكن به كل تیم حریف نگاه می كنیم.

این مربی افزود: در دقایق پایانی دیدار، نتیجه بازی همزمان بحرین را از همكارانم سوال كرده و پس از گل های متعددی كه بحرین به ثمر می رساند تیم قطر را با چند مهاجم آرایش دادم تا به گل مساوی برسیم. به خوبی می دانم كه از تمامی لحظات باید درس گرفت و این مساله را در ذهن نفرات تیم قطر جا انداخته ام.

وی در پایان ضمن تشكر از 'سباستین لازارونی' سرمربی پیشین تیم ملی قطر گفت: این صعود و نتیجه تساوی برابر ایران نتیجه زحمات این مربی است.

پس از این صحبت، سرمربی قطر مورد تشویق خبرنگاران قطری حاضر در نشست خبری قرار گرفت.

گفتنی است، تیم ملی قطر عصر امروز با تساوی دو بر دو برابر ایران به مرحله چهارم مقدماتی جام جهانی صعود كرد.

3783**1440





:: برچسب‌ها: سیاه و سفید , اسپانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: